Aleksandra Seklecka
![](/uploads/thumbs/65f17fec18354828742292.jpg?t=1710325740)
Rytuały medialne w komunikowaniu masowym. Przypadek polskich telewizyjnych serwisów informacyjnych Fakty TVN i Wiadomości TVP
from 4.92 pln
![](/uploads/thumbs/65f17f7fcb290055052764.jpg?t=1710325631)
Nowe Media 5/2014: Udział mediów społecznościowych w rozwoju kultury i przedsiębiorczości
from 30.00 pln
![](/uploads/thumbs/65f17f5cb1387336107968.jpg?t=1710325596)
Nowe media. Między dziennikarstwem obywatelskim a polityką
from 42.00 pln
![](/uploads/thumbs/65f17eef25edc274732826.jpg?t=1710325487)
Nowe media we współczesnym społeczeństwie
39.00 pln
![](/uploads/thumbs/65f17f1715fec511866985.jpg?t=1710325527)
Wybory 2010. Media i marketing polityczny
48.00 pln