Katarzyna Liczmańska-Kopcewicz
![](/uploads/thumbs/65f18048b8aec195492852.jpg?t=1710325832)
Książka
Ekonomia i zarządzanieWspółczesne zarządzanie. Przejawy, uwarunkowania i wyzwania. Tom 2
Maciej Zastempowski, Waldemar Glabiszewski, Katarzyna Liczmańska-Kopcewicz od 4,92 zł
![](/uploads/thumbs/65f1807dbbbb1703626646.jpg?t=1710325885)
Książka
Open access
Ekonomia i zarządzanieSektor mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw w województwie kujawsko-pomorskim
Maciej Zastempowski, Aldona Glińska-Neweś, Ewa Wędrowska, Waldemar Glabiszewski, Dorota Grego-Planer, Iwona Escher, Katarzyna Liczmańska-Kopcewicz za darmo
![](/uploads/thumbs/65f18082ef118258867987.jpg?t=1710325890)
Książka
Ekonomia i zarządzanieSektor mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw w województwie kujawsko-pomorskim. Kluczowe wnioski w obszarze konkurencyjności, innowacyjności, produktywności i współpracy
Maciej Zastempowski, Aldona Glińska-Neweś, Ewa Wędrowska, Waldemar Glabiszewski, Dorota Grego-Planer, Iwona Escher, Katarzyna Liczmańska-Kopcewicz od 6,92 zł
![](/uploads/thumbs/65f17f97135d3337176053.jpg?t=1710325655)
Książka
Ekonomia i zarządzanieBudowanie silnych marek produktowych w warunkach zakazu reklamy publicznej na przykładzie sektora alkoholi wysokoprocentowych
Katarzyna Liczmańska-Kopcewicz od 42,00 zł
![](/uploads/thumbs/65f17ffe26a51593355822.jpg?t=1710325758)
Książka
Ekonomia i zarządzanieStrategie marek produktowych na rynku FMCG
Katarzyna Liczmańska-Kopcewicz od 4,92 zł